Stor flicka :)

Så det så!
Japp, nu har jag blivit stor flicka säger dom, nåt med löp eller vad det var.
Undrar om dom syftar på det där konstiga som gör att jag måste sätta mig hela tiden för att se om jag kan bli av med det? Hur konstigt som helst!
Men här hemma låter det som att det är nåt jättebra så jag får väl tro på det då?

Idag har vi varit ute och tagit vara på solen.
Tänk att vi fikat utomhus och jag frös inte ens när jag låg på marken, skönt!
Ett himla tjat om den där snön här hemma, den är inte så populär, men jag tycker den är rätt så rolig:)
Men visst, nu längtar även liten labrador efter sommaren!

I veckan har vi tränat lite av varje, äntligen!
Vi hade ju semester mina systrar och jag, i TVÅ veckor!!
Människorana var visst i nåt som hette Thailand och vi fick inte följa med!?
Dålig stil!
Det sas att vi också behövde lite semester, det var väl kul i och för sig.
Men det var ändå skönt när de kom hem igen så vi kunde träna och sånt som vanligt!

Imorgon är det födelsedag här, men viktigast är så klart att vi har träning i ridhuset - Agility.
Jag var skitduktig förra veckan (som om jag inte alltid är det?) och då sa de att det var för att jag hade haft semester!?!
Jag ska minsann visa dom imorn att jag kan även om jag inte haft semester!

Tänkte visa bilden som jag och mina systrar skickade med till thailand, bröllopskortet som vi ville ge Jenny och Ben för att visa hur snygga vi är :)


Ser ni så söta vi är :)


Detta är min mamma (?) som jag uppenbarligen inte minns ;)
Ser ni nån likhet?

Tydligen så ska jag träffa henne i sommar, hoppas hon är skoj så vi kan busa!

hej svej labbetjej
(numera vuxen kvinna om jag får be)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0