Lite bilder från dagens erfarenheter

Under kvällen fick jag följa med ut och prova på att leta saker i skogen.
Himla kul var det!

Det gäller att vara på G så man inte missar nåt!


Som vanligt är jag väldigt söt ;)


Japp! Jag hittade den minsann :)


När vi kom hem lekte vi lite med en rattmuff, den var riktigt kul!
Lekte galen labrador så öronen stod åt alla håll:)
Allt för att glädja min omgivning!


Lite senare på kvällen fick jag i uppgift att hämta en dummy och lämna tillbaka den.
Hmm, först undrade jag vad det där var för konstig sak? Den ville jag väl inte ens nosa på!
Men sen insåg jag att den faktiskt var riktigt rolig att bära på! :)
Jag gjorde mina försök att smita med den och springa några ärevarv men jag lyckades dessvärre inte.

Till slut var jag så trött så jag tänkte jag skulle vila efter att ha lekt med Glada.
Tänkte att jag skulle hitta en lugn och skön plats och samtidigt göra lite nytta,
så jag la mig såhär:

På hyllan under soffbordet, jag hörde innan idag att den behövde dammas,
så jag tänkte att jag slår två flugor i en smäll - sover och dammar :)
Smart va?

Natti

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill träffa bebis!! :)

2009-05-07 @ 16:43:38
Postat av: Hinnareds Nolte (läromästaren!)

Det ser lysande ut! Träna bara på ,både med "flöjten" och dummies så skall det bli bra!! Det blir "läxförhör" på söndag;)

2009-05-07 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0