Lång skogspromenad

Idag har jag varit ute i skogen i två timmar :)
Det var verkligen roligt och skönt!
Jag har nämligen varit med mamma på jobbet hela dagen.
Mestadels fick jag ju såklart sova i bilen,
det var skönt.
Sen emellanåt fick jag ut och leka och hänga med in på kontoret, spännande!
Men när vi kom hem var jag ju såklart lite piggare än vanligt så vi gick ut i skogen allihopa!


Inkallning tränar vi mycket på nu!
Jag tycker det är kul, men ibland finns det ju annat som är roligare ;)


För att bli av med lite spring i benen så sprang jag och Glada i kapp.
Jag sprang för allt vad labradorbenen höll, ändå hamnar jag långt efter! :(
Vänta bara tills jag blivit stor och stark ;)


Jag måste ju ha koll på var de där kameranissarna håller hus!


Kaja var ju också med såklart, fast vi springer inte i kapp så mycket ;)


På spaning i den stora skogen!


Eftersom jag fortfarande är så liten (!?) fick jag åka i en ryggsäck rätt så mycket på promenaden.
Dom påstår att mina ben inte får springa så mycket?
Men dom hade nog rätt. När vi nästan var hemma så sova jag i den där ryggsäcken...tur att dom tänker längre än jag ;)

hälsningar en TRÖTT Exa

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill osse med ut i skogen! Jag svär på att jag snart har liggsår..! Blir tokig på att bara ligga hemma. Och så här tyst har jag nog aldrig varit, nånsin!! Aaarrrgghhh

Så där ja, fick vi det sagt :)

2009-05-13 @ 11:06:51
Postat av: Britta

Snälla Malin det är en Labbe du har inte, Paris Hilton hund

2009-05-13 @ 13:31:45
URL: http://www.aasvold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0