Fullt ös medvetslös

I torsdag var jag och träffade en kompis,
det var en labrador precis som jag,
men hon var 2 veckor äldre.
Tänk att jag ska växa så mycket på två veckor,
verkar helt otroligt!
Men kul hade vi iallafall.
Hon hette Nana och jag var den första hunden hon träffade, så i början var hon lite skygg,
men sen busade vi på som bara den!

jag var ju tvungen att kolla vem hon var ;)


Sen busade vi lite, hon var ju lätt att brotta ner ;)


Sen försökte jag få igång henne efter lite vila, men hon vinkade mest som katten hemma ;)

I fredags hade jag vilodag och gjorde inget mer än det vanliga.
Tränade lite med visselpipan hemma och busade på gräsmattan, gick en promenad eller två och sen vilade jag, skönt!

I går var vi iväg i Hässleholm på utställning.
Jag var för liten för att komma in så jag fick vara i bilen, fick ligga i den stora buren där bak! Wow! Himla spännande att se hur de stora hundarna har det!

Idag har vi varit på äventyr. Vi började dagen med att vara vid sjön. Det var jag, Malin, Malin, Kaja, Glada, Tina och hennes Pärla och så hade vi Jane också med oss! Det var spännande att se alla ankor och den stora sjön!
Jag fick till och med hämta en leksak i sjön...lite läskigt var det allt först, den åkte ju bara ut!
Kaja fick hämta den istället för jag vågade inte...men sen fick jag ju visa att jag också var tuff och kunde!
Himla kul!

Njaaa, lite väl långt ut kanske! Jag kommer ju drunkna!


Ja! Jag tog den allt!




Glada fick också hämta leksaken i vattnet, sen rullade hon den i sanden ;)


Kaja var också duktig och hämtade, tur jag har henne som räddar mig när jag inte vågar!


Pärla simmade jättelångt ut och hämtade den! Jag är imponerad, en dag ska jag minsann också vara så tuff!

Dagen avslutades med en tur i skogen, där fikade vi med Nolte :)


Eller ja, den var inte riktigt slut där.
På vägen hem svängde vi inom den stora schäfern så han fick träna lite slalom och sen när vi kom hem fick jag springa i tunneln! Det är verkligen kul!! Men det som storasyrrorna gör verkar mycket roligare! De får ju hoppa och springa slalom och massa annat kul. Jag tittar och lär mig och nu är jag så trött så jag orkar inte vara vaken mer...

Natt natt från en trött Exa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0