Dålig uppdatering av fröken Fröjd

Idag är det lördag, nästan en vecka sen jag bloggade sist, dåligt!
Just nu har jag full upp med att leta mat, äta och bli stor och stark!
I förrgår vägde jag 6,7kg, det sägs att jag växer som ogräs...undrar just vad de menar med det!?

hur som helst så har veckan gått snabbt och varit full med aktiviteter.
I torsdags var det agilitytävling på klubben, jag fick inte vara med :(
Men jag fick vara med på lunchen och det var det viktigaste!

Igår var vi på klubben och tränade.
De stora flickorna fick spåra och träna lydnad,
jag sysslade mest med visselpipan. Lite stoppsignal och sådär.
Jag försöker lära mig att rulla också, det går rätt bra. Men där använder vi inte pipan såklart ;)


Sitter fint och slickar mig om näsan ;)


Duktig Exa sitter fint :)


Inkallning är superkul!


Jag har lärt mig ligga stilla!


Tjoho vad kul vi har! Jag kommer så fort jag kan ju :)


Så himla duktig är jag!


Glada spårade fint!


Min berner sennen kompis Bella var också med och spårade idag,
himla kul är hon! Lite väl stor för min lek än så länge kanske!?


Kaja går som ett skott i spåret.
Wow, jag har kompisar att lära mig av kan man säga!


Wow! Min mamma försvann in i skogen, hjälp jag måste hitta henne!


Oj! Jag springer för allt vad benen har! Måste hitta henne!
Som tur var så satt hon bakom ett träd, undrar just vad hon hade för sig där!?

Idag har jag varit i skogen och gått länge och väl med mina systrar och Malin.
 Jag fick åka ryggsäck en bit, det var alldeles för långt att gå!

Sen var vi förbi på jobbet där min mami jobbar och hälsade på!


Här ligger jag utanför jobbet och vilar mig, var bra trött när vi kom hem!

Vi åt kvällsmat och sen gick jag och la mig i buren.
På tv visade dom en film som heter "waterboy" och där spelar dom nån slags sport där dom blåser i visselpipa i starten.
WOW sa jag och vaknade, hoppade ut ur buren och satte mig så fint som jag lärt mig. Jag hörde ju stoppsignalen klart och tydligt!!
Duktig Exa var jag då ;)

Natti natt labbefnatt

Kommentarer
Postat av: Britta

Kul att hon har kommit ner på marken och slipper bli buren hela dagarna.

2009-05-26 @ 17:00:52
URL: http://aasvold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0