Snart bär de av

Jaha då va de tisdag och mkt har hänt denna helgen, i lör var vi hundvakter åt Fam Bengtssons hundar, Totte 7år å Jack 7mån, herregud va kul vi hade hela dagen!
Uppe på allt va vi i Boalt å passade någon firma å där finns en stor grösmatta man kan springa å leka på, vilket vi oxå gjorde, inte dom gamla (Kaja & Totte) dom satt på en bänk å tittade på, men ja, Glada & Jack lekte för fullt!
Sen åkte ja in i min bur efter en stund, människorna sa att ja va tvungen att vila å inte fick härja rundor hur mkt som helst, först blev ja sur men oj va trött ja va! Tur man har människorna ändå!
I sön åkte ja på min första agility tävling, va heja klack me Glada åt stora syster Kaja som tävlade.
Ja tog det hela me ro, va bara kul att ligga å titta på alla hundar å människor.

Stora syster tävlar


Oj va söt man kan va


Skönt att man kan slappna av överallt :)


Min galna syster Glada ;)

Men ja hade ju givetvis me mig min bur som stod i vårat tält under dagen, e så skönt att man har sin bur me sig för då kan man krypa in å sova i lugn å ro. Ja älskar min bur ;)

Nu packas, tvättas, fixas de för fullt här hemma.
För på tors morgon kopplar vi på husvagnen å åker till Karlskrona för att titta på Kaja när hon tävlar SM!!!
Ska bli så kul!! Tänk att de e min storasyster som ska tävla SM!!!!!! :) :)

god kväll från fröken fröjd nere i syd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0