Mot nya äventyr...

Imorgon ska vi ut på äventyr med husvagnen igen, jippi!

Denna gången bär det av till Öland...Där har jag aldrig varit, men det ska bli spännande.
Det sägs att vi ska hoppa massa agility och bada i havet :)
Vi ska bo på en camping där de har en agilitybana, kan ni tänka vilken lycka!
Dessutom ska alla mina kompisar med, eller iallafall nästan alla!
Det ska bli så kul!

I veckan har jag inte haft så mycket tid till uppdatering av min fina blogg,
men här kommer iallafall nån bild från agilityträningen i måndags.
Då var vi i älmhult och hoppade tillsammans med Bella, Signe och Vera :)

Äntligen har dom fattat att jag snart är vuxen och fattar nånting,
så denna gången lät dom mig prova på en nittiograders sväng in i en tunnel.
Dom trodde inte jag skulle klara det eftersom jag inte såg tunnelingången, men hallå!!
Tror dom att jag är trög eller? Jag såg ju tunneln och då vet jag ju var ingången är :)
Så det var ju bara att springa i full karriär och göra en snabb sväng in, såå duktig jag är på att överraska :)




Tunneln ligger till vänster efter hinderna,
men tydligen var jag tvungen att öva på att hoppa rakt fram först?!?
En annan Malin stod med leksaken och trodde det skulle hjälpa mig, haha, jag vill helst bara springa med min mamma förstår ni. Men visst, jag har lärt mig att den där Malin är rätt rolig att leka med en liten stund...
Sen vet jag att mamma väntar med godis och det är INTE värt att missa!





Väntan är det tråkigaste med träningen. Fast jag tittar på de andra och lär mig,
det är bäst att göra det och vara tyst, annars kan det dröja innan det blir min tur ;)

Visst är jag Labradorable ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0