Jag har ju glömt...

att berätta när vi var i Kristianstad.
Vilken upplevelse. Det var såå mycket folk så jag blev helt överraskad, bara tittade omkring mig och var helt förundrad.
Hur som helst så gick vi omkring och kikade lite,
satt och tittade på folk och hade det bra i största allmänhet :)
En stund satt jag och mina systrar utanför en affär tillsammans med Malin,
min kära mami var inne i en affär och tittade på nåt.
Det passerade en del folk där vi satt i värmen, det var kvavt minsann.
Men rätt som det var så stannade en människa till och tittade på mig och utbrast:
-"usch titta, där sitter en sån där kamphundsvalp".
Jag förstår ingenting, inte kan dom väl ta fel på mig och en staffe?
Jag tycker iofs staffar är väldigt söta,
men det behöver ju inte betyda att jag ser ut som en?


Hur som helst.
Idag har jag varit på klubben och tränat agility - åhhh vad det är kul!
Jag lär mig mer och mer för varje gång och nu gick det faktiskt att koncentrera sig så jag kunde "hoppa, hoppa, böjd tunnel" :)

Ursäkta den dåliga bildkvaitéen.


Nu tänker ni säkert "hoppar den lilla unga damen så högt!?!?!?"
Nej egentligen gör jag inte det. Men det var någon (hon den där jag springer - matte)som inte var tillräckligt uppmärksam på den rakan jag skulle springa så hon såg inte att detta hindret inte var sänkt som de andra.
Det är ju inte så bra för mig att hoppa så högt :( Men som sagt, det gick bra och nästa gång får hon minsann vara mer uppmärksam, annars tänker jag bli sur ;)


Tjoho vad kul jag hade!


Att vara eller inte vara kamphund, det är frågan  ;)

nattinatt labbefnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0