Varit i Boalt hela dagen!

Oj oj va trött jag är nu!!
Varit med mina systrar i Boalt hela dagen å hälsat på Nolte med familj.
Nolte e en flat som tränar jakt med Malins mamma Cecilia, han e duktig, han e i elit klass de ni!!!
Å han å jag har lekt idag!!
Först fick jag träna linjetag på gamla järnvägen, dom sa det var bra där för där e en rk stig så jag skulle lära mig gå helt rakt ut, vilket jag gör perfekt flera gånger, vad tror dom om mig!!
Sen tränade jag ett litet sök, blev förvånad över att de va två dummies ute!
När jag fattat att de fanns flera ute gick allt som en dans, duktiga jag!!!
Mina systrar fick spåra idag, vilka stjärnor dom e!
Inte en ända miss på något spår!

Sen va vi ute i skogen alla fyra, jag å Nolte sprang å lekte! Herregud va kul!!!
Men sen blev vi så trötta, så trötta...


Så när vi kom tillbaka till Boalt la vi oss på en dyna för att vila ihop...


stora syster glada va oxå trött efter skogen å träningen så hon ville oxå vila.

Nu e vi hemma igen, alla ligger å sover som stockar så de blir en lugn eftermiddag å kväll.

Imon väntar nya äventyr när vi allihopa ska åka iväg med Noltes jakt tränings gäng å titta på!

labbe snark, med drömmar om skogens all bark....

Kommentarer
Postat av: cecilia och nolte

Kul att ha Exa spexa här.Hon kommer säkert bli minst lika duktig som Nolte.!!

2009-10-10 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0