Oj oj oj vad tiden går fort!

Nu är jag tillbaka, iallafall just för tillfället ;)
Jag får väl försöka återge vad som händer i en liten labradorflickas liv,
men jag tror jag håller mig till denna helgen,
det blir så mycket att hålla reda på annars.


I fredags skulle vi ut i skogen.
Det är nämligen så att matte brukar gå rakt ut i skogen medan jag och systrarna får sitta i bilen och vänta!?!
Visst är det märkligt?
Sen efter en stund så vill hon att jag ska gå där hon gått innan,
hon säger att det är för att hon vill se om jag kan spåra?
Jaja, hur som helst så gick jag det där spåret i skogen och visst är det väl tur att jag är så uppmärksam,
hon tappar ju saker mitt i skogen.
Denna gången var det en liten träpinne som låg där och hon blev SÅÅ glad när jag hittade den.
Jag undrar varför hon ska ut och gå i skogen om hon ändå vet att hon alltid tappar saker?
Hur som helst så tycker jag att det är himla kul, jag vill ju springa, springa i full fart, men då tar det stopp i linan minsann.
Det måste vara noga säger hon där bak. Ha! Jag hittar minsann även om jag springer! ;)
Ja iallafall så fick jag massa beröm när vi var klara och hade hittat burken med korv :)
Hon var såå lycklig över att jag tagit den där pinnen i skogen, så då var jag med glad :)
Förra gången vi skulle spåra så hade matte tappat godis hela vägen,
jag blev överlycklig!!Jag letade godis som en tok, tänkte att om jag springer runt lite så kanske jag hittar mer?
Men denna gången fanns där inget godis alls.
Har fått höra flertalet gånger att jag låser mig vid mat? Hallå!!! Mat är ju det bästa som finns!

Igår hade vi hundvakt - Frida.
Det gick jättebra och vi skötte oss ypperligt sa hon :)

Idag har vi varit på utflykt.
Vi fick åka bil en lång lång stund, inte så kul.
Men efter en massa väntan i bilen utanför en rad affärer så fick vi ÄNTLIGEN träna!!
Det var verkligen myror i mina ben så jag behövde springa!!


Jag tänkte att det är bäst att satsa ordentligt över hindret!


Wieho, jag fick min leksak!!


Kolla!!! Jag springer så snabbt så jag ser ut som en kelpie/staffe ;)


Fullt fokuserad på full fart framåt!!
Tyvärr fastnade jag med frambenet i ett hinder när jag hoppade och svängde,
så jag blev halt :(  Lyckades välta hela hinderstödet.
Nu haltar jag inte men det sägs att jag får stå över agilityträningen imorgon :(  :( !!



Lilla jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, du och dina systrar skötte er kanon. Har ett litet blåmärke på hakan som snart är borta efter kramen du gav mig ;)

2009-10-27 @ 18:14:43
URL: http://nyponkvist.blogspot.com
Postat av: BelloZapp

Hihihi såå söt lilla exa! Hon ser verkligen loj ut i farten.. hahaha. lillkalven!!

Vad händer i helgen??

Stup/BelloZapp

2009-10-30 @ 11:02:42
URL: http://bellozapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0