Ännu en vecka har passerat

Eftersom jag skadade mig lite förra helgen så har jag inte tränat nån agility denna veckan.
Istället fick jag träna lydnad och lite med dummiesarna i måndags när de andra skulle hoppa och ha kul.
Fast jag gillar ju de där dummiesarna väldigt mycket!!



Hålla fast får jag öva på lite mer, det går bra ibland, men jag gillar ju att kasta ut den och plocka upp den igen;)

Nu ska ni får höra, om ungefär en månad ska jag vara med i en skönhetstävling :)
Det kallas visst för utställning, men om det hade varit en skönhetstävling där man bedömde efter hur söta de tävlande var så hade jag ju vunnit lätt!




Wow, ser ni vilken skillnad det är på färgerna beroende på vilken bakgrund.
Det ser ut som att jag är en egen ras på bilden här nere, Black and Blue Retriever eller nåt



Nästan hela veckan har jag och mina systrar fått stå modell,
vi har tydligen haft nån kamera här hemma som är väldigt rolig att ta bilder med.
Så vi har mest fått sitta på de mest underliga platser för att det ska bli en bra bild?


Vi ser inte så glada ut, men det beror mest på att vi är trötta på att ligga stilla på samma ställe och titta in i kameran hela tiden, minut efter minut.

Imorgon bär det av ut i skogen för träning med våra kompisar, det ska bli såå kul!
Leta busar i skogen gillar jag skarpt!



hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: bella o Zappa

Hej hej.. hoppas allt é bra med er?

kramkram BelloZapp

2009-11-05 @ 15:33:31
URL: http://bellozapp.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

Vadå för skada??? : (

2009-11-07 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0