Växer som ogräs

Ja jag gör det, nu ser jag lite ut som en kalv, med högre bakdel än framdel ;)
Tänkte att jag skulle väga mig ikväll och se hur mycket jag gått upp sen jag kom hit!

Jag trivs som fisken i vattnet här!
Nu när jag varit här en vecka så har jag börjat tuffa till mig och tycker jag hittar rätt bra här utanför,
kan till och med gå på upptäcktsfärd själv, även om det verkar mindre uppskattat?!

Helst av allt går jag ihop med Kaja och Glada,
men ibland går jag för mig själv och det är inte lika kul,
även om jag lär mig :)

Idag har jag inga nya bilder att lägga upp än,
kameran är ute på fiskeäventyr?
Undrar just vad det innebär,
hur som helst så fick jag bli hemma :)

Ska se om jag kan lägga upp lite bilder ikväll och kanske också återkomma om min vikt :P

knas och bus på er!

Kommentarer
Postat av: Bella Pluut & Zapp

Sicken sötboll hon är.... puss &lycka till..

2009-05-11 @ 13:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0