Mmm så mycket gott det finns där ute!

Ja om ni bara visste hur mycket gott man kan hitta på marken!
Jag älskar att leta upp olika saker man kan smaska på,
fast nu får jag inte det längre, jag har blivit dålig i magen :(
Men jag kämpar på!
Ett och annat slinker ner emellanåt ;)

Igår vägde jag mig, nu väger jag 5,6kg.
Det sägs att jag ser ut som en kalv?
Tydligen har jag lite längre bakben än framben,
men vad gör det?
Då kan jag ju springa ÄNNU fortare! :)

Kalven in action

Jag har nämligen börjat utforska trakterna på egen hand,
eller mest när Kaja och Glada är med.
Utan dom är det inte lika kul.

Ikväll har vi varit på klubben och tränat lite.
Men vi glömde kameran hemma så vi fick ta bilder hemma istället!


Eftersom vi nu har tränat stoppsignal med den där pipan i flera dagar så chansar jag,
jag kör helt enkelt på att sätta mig mest hela tiden.
Jag tycker det verkar vara en säker strategi för att få så mycket godis som möjligt ;)
Jag tror jag skulle kunna göra vad som helst för lite godis!
Vi tränar lite på "Ligg" också, jag fattar inte så mycket egentligen.
Men nu ikväll tror jag att jag kanske är på väg? Får försöka få in snitsen på det där!


Springa är kul!


Står och kollar utsikten från vår loftgång.
Måste spana in den ordentligt nu innan det blir flytt, även om det är ett tag kvar.


Kan man få gå in och äta nu eller?


Dom har fått för sig att jag måste vila när vi varit iväg.
Hur kul är det att sitta här då?
Fast oftast har dom rätt, jag brukar vara rätt trött.
Men jag måste ju ändå protestera lite ;) Så klart!!

nu ska jag sova,

natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0