Lugna dagar

I måndags var jag ute på klubben en liten sväng.
Vi skulle tydligen lära oss hur man visslar?
Jag lyssnar gärna på alla signaler i den där pipan, det kan ju vara mat ;)
För är det nåt jag tycker om så är det mat!
Idag har jag vägt mig och jag väger redan 5,3kg!!
I söndags vägde jag 5,0, men äter manb så mycket som jag gör så är det klart man blir lite rund.
Dom säger att min bebismage är det sötaste:)

Igår gjorde jag inte så mycket.
Jag busade en del med Glada, nu tycker hon om att brottas med mig, äntligen! :)
Fast mellan busen så sover jag mest.
Min mamma säger att jag har en tydlig on/off-knapp och tydligen tycker hon att det är bra ;)

Natten till idag sov jag längre än vanligt och vet ni?
Jag gick och la mig i hagen utan att säga ett ljud igår!
Jag har kommit på att det kvittar hur mycket jag piper eller sliter i gallret,
ingen verkar vilja hjälpa mig ändå.
Så igår somnade jag direkt istället, tänkte det var lika bra!

Lite senare idag ska vi ut i skogen och hitta på nåt kul med att gömma leksaker?
Får påminna mamma så kameran kommer med ut, för just nu har jag inga bilder att lägga in :(
Återkommer med det ikväll:)

knuff och bus på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0