Dagens erfarenheter

I natt sov jag (Exa) minsann hela natten, fast att grannen hade fest.
Jag var så trött så jag orkade inte bry mig om deras bröl.
Sov gott till 04.30, sen var jag TVUNGEN att gå ut och kissa!

Idag har jag varit på klubben och hälsat på lite.
Där var hemskt mycket att titta på!
Tydligen var där nån tävling idag med massa hundraser som jag inte sett förut, spännande!



När jag var där passade jag på att hjälpa dom att bli av med sina maskrosor,
tyckte inte det var så fint så jag tänkte att jag gör en insats!



Dom var inte så värst goda så de flesta spottade jag ut igen

När vi var klara på klubben så åkte vi ut i skogen och sprang en runda, himla jobbigt att försöka hinna ifatt de andra.
De har ju mycket längre ben än jag!

När vi var hemma igen var det dags för Kaja och Glada att träna agility på gräsmattan.
Verkar himla kul och tydligen är det det jag ska bli en stjärna på när jag blir stor!


När jag hade suttit och tittat en stund fick även jag prova på att springa i en sån där tunnel.
Himla prasslande på den! I början trodde jag att den skulle äta upp mig, men det gjorde den inte!
För när jag sprang igenom den så fick jag korv :)
Det var faktiskt riktigt kul att springa igenom den till slut, korven var ju så god!

Avslutade dagen med att väcka Kaja när hon sov.
Gud vad ARG hon blev, bet och morrade på mig!
Men nu vet jag iallafall att man ska hålla sig borta från henne när hon sover,
man lär sig nåt nytt varje dag :)
Tänk då på mig som är så liten,
jag har ju inte hunnit lära mig så mycket än ;)

Men söt är jag minsann, det är massa som har sagt det hela dagen!
Där var säkert fler som tyckte det, men jag brydde mig inte så mycket om alla...
Jag trivs bäst med min mamma, vi har kul ihop :)

Så här söt är jag om ni missat det:



Kommentarer
Postat av: Lillan

jääätte söt!!!

Välkommen hem igen från dalarna med din lilla tjej...

Kram Lillan,Snowie&Jolly

2009-05-04 @ 07:54:29
URL: http://nya.bloggis.se/Lilleba
Postat av: Frida

Gud vad söt hon är :D

2009-05-09 @ 22:47:24
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0