Ännu en vecka har gått

Ja, ännu en vecka har svept förbi i fröken fröjds liv.
Hemskt vad tiden går fort när man har roligt!
Veckan har varit lugn, jag har vilat en del och ätit en del;)

Igår var jag i Boalt och där fick jag träffa en måsvinge!
Väldigt märklig sak den där, men det var rätt kul ändå!


Märklig sak detta?


Äsch jag tar den och springer!


Labbefnatt med måsvinge ;)


Tjoho vad kul jag hade!

I veckan var det tydligen dags att ta fina bilder och skicka till nån i Dalarna,
de säger att jag kommer därifrån ;) Visst tänkte jag, men jag tänker inte göra det enkelt!
Jag är faktiskt en sprallig och arbetande hund i mina bästa dagar och inte nån slags modell?


Detta var det jag kunde bidra med, hur kul är det att stå modell liksom?
Jag har inte tiiiiid att stå stilla!


Ok, jag ställer upp lite om systrarna är med, men såå impad är jag inte.

Idag har jag varit vid sjön hela dagen.
Det var riktigt skönt, jag gjorde min andra simtur i livet och jag är SÅÅ duktig på att simma!


En blöt jag! Gud vad skönt


Kaja vaktar fikan :)


Glada spanar ut över ängen där vi satt, även kallad ankbajsängen (de klagade på att vi sprang runt och proppade i oss ankbajs hela tiden)



Man blir så hiiimla trött av allt badande och busande!

Så nu ska jag gå och lägga mig

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Bella Pluut & Zapp

Världens sötaste male!!!!

Puss puss..

2009-06-03 @ 13:41:10
Postat av: AnnaPanna

Sicken underbar liten brud!!!

2009-06-05 @ 20:50:41
URL: http://annasmysochpys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0