Vinterland

Japp, här är snö igen. Den försvann nån dag men kom sedan tillbaka, det tycker jag är kul!

Vi har fått en ny familjemedlem här, nämligen Kicki, vår kära kamera ;)
Det är ett väldans bry med den där manicken tycker jag!
Men hur som helst, för min del gör det ingenting för idag fick jag leka både med Nolte och Glada på en STOR äng!
Gissa om det var kul!
Syftet med leken var givetvis att Kicki skulle få visa vad hon gick för,
vi är de eviga modellerna.

Här kommer lite resultat :)


Jag står och spanar ut över fältet, där var ju såå fint!


Kolla in mitt vitöga, det går hett till när man brottas med Nolte ;)


Min kära syster springer och är lycklig..


Kolla vad kul vi har! Galningar på språng! Den där Kicki hon kan minsann knäppa bilder :)


Vi tog även en sväng ner vid Näset på vägen hem, finfina vi är mina systrar och jag!

Imorn ska jag försöka komma med på lite fler bilder så jag kan visa er hur vacker jag är :)

hejs svej labbetjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0