Spår/sök träning

Idag har jag varit i skogen med alla mina härliga kompisar!
Först så spårade vi, gick jätte bra enligt mig själv!!
Herregud de kan ju alla!!! ;)
Sen hade vi fika paus, dom påstod att vi skulle vilka hjärnan lite innan nästa övning, vadå vila?? ha ha ha
Sen tränade jag sök för fösta gången i mitt liv, ja fattade dirket uppgiften, sprang för glatta livet ut till figgen som hade gömt sig, hämtade en slang bit å rusade tillbaka för att sen visa min mamma var figgen låg.
Tur dom har oss hundar när dom förvirrade människorna går vilse hela tiden!
Efter ett par skick så va vi färdiga, men oj va trött jag hade blivit!
Fick sova ett par timmar när ja kom hem å drömma om skogen!

Här visar mamma mig åt vilket håll figgen befinner sig, gäller att lyssna noga...


Vill visa hur ofantligt bra jag passar i sökskynke!

nej nu ska ja vila mig lite.

godnatt godnatt, labbe fnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0