Semestern slut

Ja nu är vi tillbaka i verkligheten säger dom, flytten är avklarad och vi trivs verkligen bra!
Tänk att jag och syrrorna nu har en egen tomt att springa på...glöm att vi tänker sitta inne ;)


Jag tycker det har varit toppen med semester:)
Ingen ro och ingen vila, bara massa äventyr så jag har inte haft tid att blogga ju!
För de som är intresserade så väger jag nu 12,6kg och har massa långa ben ;)

Först var vi ju en vecka på tävling i Hässleholm, jag fick inte vara med :(
Men jag var supporter iallafall och en himla bra sådan om jag får säga det själv!

Sen har vi varit och bada massa:)
Här om dagen var jag vid havet första gången och badade.
Tjoho vad det var kul!
Jag kunde inte hålla benen i styr när jag såg all sand man kunde springa i och sen fanns det ju dessutom en massa vågor man kunde jaga!!! WOW vilken upplevelse och gud vad trött jag var sen!
 Lägger in lite bilder nu tänkte jag :)




Är jag inte vacker så säg?


Jag vill också vara med!


Wow, labbefnatt på stranden är toppen!


Förstår inte alls varför dom kallar mig kalven?! Taskigt!

Fler bilder kommer så småningom, tills dess - labbefnatt på er ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

Va stor hon har blivit :-) Hon ar sa sot, Kram

2009-08-07 @ 08:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0