NU FLYTTAR JAG!!!!

Idag har jag varit med om en sak som gör att jag ALLVARLIGT funderar på att sälja min familj...
Jag har DUSCHAT för första gången på mitt 6mån långa liv!!
Jag förstår inte alls vad dom menar när dom säger att ja är skitig!?!!
Jag badar ju i alla sjöar, pölar, diken, lerhögar (lera är bra för pälsen...)
Hur kan man då påstå något så dumt som att jag skulle vara skitig???
Om någon av er som läser har varit med om denna hemska upplevelsen så förstår ni vad ja menar, jag skakade som ett asplöv och tittade med mina sorgsna ögon men inte då slapp jag undan, nej både schampo och balsam!!
Efter det skulle jag torkas med HANDUK!!!
Jag som alltid brkuar springa runt i gräset och löven när jag badat i sjön...
Fy bubblan säger ja bara!!


Här ser ni hur hemskt detta påfund är....


HJÄLP!!!!...

Nej nu ska ja springa runt här innne och kasa på alla mattor och skvätta vatten överallt som straff...

Fy för duschens vatten
Heja labbe fnatten!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahaha

2009-08-23 @ 20:31:53
Postat av: Kristina

Jag förstår Exa helt och hållet säger Totte, VÄNTA BARA TILLS DOM PLOCKAR FRAM BORSTE OCH SAX.

Totte har mycket att tycka till om i detta fallet.

2009-08-24 @ 12:40:48
Postat av: BelloZapp

hahahahah tusan va vi känner igen det där!! ändå slapp hon fönen o bordet, inte alla är lika lyckligt lottade!!

Stup

2009-08-26 @ 12:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0